📋

Інтерактивний звіт

за результатами держзакупівель в Херсонській області за вересень 2025 рік

Аналітичний огляд закупівель за вересень 2025 року: куди йдуть бюджетні кошти, які тендери зриваються та як це впливає на відбудову регіону.

Вересень у цифрах 📈

0

Всього закупівель

0

Успішні тендери

0 грн

0

Не відбулися

0 грн

Завантажити звіт

Повний .pdf файл

Що ми побачили 🔍

У цьому розділі ми виділили окремі приклади закупівель, що привернули увагу, а також коротко узагальнили тенденції за секторами.

🚗 Автівки для чиновників

Херсонська МВА планувала витратити понад 541 тис. грн на ремонт службових автомобілів, серед яких були небюджетні моделі: Toyota Land Cruiser, BMW 530, Audi A6.

🚨 Результат: Тендер не відбувся через помилки в документах учасників. UA-2025-09-12-013123-a

🧩 Закупівлі, розбиті на лоти

Поділ на лоти дозволяє підвищити конкуренцію та гнучкість.

Приклади:

  • Офісне устаткування для виконкому — 2 лоти. UA-2025-09-08-002783-a
  • Послуги з соціальної та психологічної допомоги — 2 лоти. UA-2025-09-01-004549-a

Розподіл коштів за секторами 🏦

Розглянемо більш детально тендери та події вересня.

Відновлення та відбудова 🏗️

Ми виокремили 21 закупівлю, що напряму впливають на інфраструктуру та соціальну підтримку під час війни.

Це утримання доріг, проєкти котелень, логістика гуманітарної допомоги, захисні споруди в школах та психологічна допомога.

Ключові кейси вересня (натисніть, щоб розгорнути) 📌

🛣️ Експлуатаційне утримання доріг: підрядник із резонансними скандалами

ДУ «Місцеві дороги Херсонщини» замовила утримання доріг у Бериславському районі на суму понад 2,7 млн грн. Обидва тендери без конкуренції виграло ТОВ «Глобал Білд Інжиніринг».

Що відомо про компанію?

  • Фігурувала в розслідуванні Bihus.Info щодо завищення цін на фортифікаційних роботах (можлива переплата ~35 млн грн).
  • Херсонська ОВА заперечила факт завищення вартості у відповіді виданню «Вгору».
  • Журналісти припускали зв'язок компанії з заступником начальника ХОВА, що той заперечив у коментарі «Суспільному».
  • Отримувала мільйонні контракти на оборонні споруди.

📦 Гуманітарна логістика в Херсоні

Херсонська МВА замовила послуги з обслуговування гуманітарної допомоги на 1,068 млн грн. Це вже четверта ідентична закупівля на таку ж суму у 2025 році. Переможець — ТОВ «ЛДК».

Особливості закупівлі:

  • Фіксована вартість у 4 контрактах може свідчити про підганяння обсягів під заздалегідь визначену суму.
  • Компанія до 2022 року займалася напоями, а після деокупації різко переорієнтувалася на гуманітарну логістику.
  • За 2023–2024 роки «ЛДК» отримала держконтрактів на майже 18 млн грн.
Деталі тендеру

☕ Чай для «Пунктів незламності»

Після двох невдалих спроб, тендер відбувся. Переможець — ФОП Чумак Анатолій з Одеси, з ціною 39 тис. грн (очікувана вартість була 150 тис. грн). UA-2025-09-05-012994-a

🔧 Ремонт котелень у школах

Три закупівлі на ремонт у ліцеї №27, школах №50 та №39 пройшли без конкуренції. Переможці (ТОВ «Інжтехносервіс» та ПП «Газкотлоналадка») мають досвід та позитивну репутацію, але відсутність конкуренції — негативний сигнал.

🐾 Вольєри для тварин

МКП «Гарантія» замовило матеріали для вольєрів на 137 922 грн. Закупівля відбулася без конкуренції. Переможець — нещодавно зареєстрована ФОП Продан Наталія Вікторівна з Дніпра. UA-2025-09-08-003673-a

❤️ Соціальна та психологічна допомога

Управління соцполітики закупило послуги психотерапевта для «Програми для кривдників» на 810 тис. грн (2 лоти). Закупівля пройшла з конкуренцією, переможці мають належну репутацію. UA-2025-09-01-004549-a

Висновки 🏁

Вересень показав, що відбудова рухається, але набагато повільніше, ніж могла б. Кошти витрачаються на важливі речі, однак велика кількість процедур без конкуренції або їх зрив — це тривожний сигнал.

Гроші ніби є, а відчутних змін — немає. Часто причина саме у проблемах з тендерами.

Без зростання прозорості, конкуренції та відповідальності замовників громади ризикують втрачати не лише кошти, а й найцінніший ресурс — час.

🕵️ Що можете зробити ви?

Ми підготували практичну інструкцію для мешканців, яка дає змогу ефективно стежити за закупівлями у своїй громаді. Кроки прості для виконання, але водночас дієві, оскільки безпосередньо сприяють підвищенню прозорості та якості процесу.